onsdag 20. februar 2013

Slipper våren inn




Først må jeg jo få takke dere alle sammen
for de utrolig koselige og søte kommentarer 
på det nye kjøkkenet mitt.
Det er så gøy å få slike tilbakemeldinger, 
og spesielt når jeg er så fornøyd selv.




De siste dagene har vi hatt ett deilig vintervær med flott temperatur,
knallblå himmel og strålende sol.
Rene påskestemningen.
For å tjuvstarte litt på våren, kjøpte jeg med meg 
noen løkplanter hjem fra jobb på mandag.
Og så måtte jeg jo bare ha med meg noen av de 
søte rosablomstrende kirsebærkvistene vi hadde fått inn.
Her i hagen er det jo ikke blitt plantet noen frukttrær enda,
men jeg håper det blir til sommeren.




Utendørs forsvant påskestemningen igjen i ettermiddag,
da begynte det å snø igjen.
Men det ble ikke bruk for hodelykten på kveldsturen i kveld heller.
Månen mot nysnø fungerer utmerket som gatelys her ute på landet.
Ha en fortsatt fin fin uke, mine venner!

Titti-klem!





13 kommentarer:

  1. Så kjempe koselig krok du har der:)
    Herlig lite drivhus:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Så koselig med alle løkblomstene i det lille drivhuset!:) Kirsebærgrenene så fine ut og blir sikkert helt nydelige når de springer ut i fullt flor!!
    Ha en fin, fin torsdag!:)

    SvarSlett
  3. Deilig med vårstemning...det vil vi ha nå !
    Er imponert over arbeidet du har gjort med kjøkkenet. Det ble jo bare så kjempeflott.....godt jobba!!

    ha en fin dag :)

    SvarSlett
  4. vårstemning....har du garantert klart å få til :-)
    nydelig krok du har!

    klem tone

    SvarSlett
  5. Så flott du har dekorert på og rundt bordet! Skikkelig vårstemning ja:-) og gratulere med "nytt" kjøkken! Ble superfint! Godt jobba:-)
    Ha en fin dag!
    Klem fra Hanne:-)

    SvarSlett
  6. Koselig vårhjørne du har laget deg! Deilig med litt planter som minner om vår og når sola også varmer litt har man det jo så fint på denne årstida:-) Selv skal jeg hente pellisene mine fra kjelleren og må også somle meg til å så litt...Føler jeg henger så etter i år. Og så må jeg si du har vært skikkelig flink med kjøkkenet ditt, det ble skikkelig lekkert!! Skjønner godt du er glad og fornøyd over resultatet:-) Ha en fin dag videre:-)

    SvarSlett
  7. Så flink du har vært som har malt kjøkkenet.
    Det ble kjempeflott. Er jo litt av en jobb.
    Men du har virkelig stått på mens din kjære var borte.
    Herlig emd litt vår inne nå. Her er det kjempekaldt om dagen.
    Men sola skinner, så da kan en jo "leke" at det er litt vår.
    Ønsker deg en herlig dag :)

    SvarSlett
  8. Så fin vårstemning i hjørnet ditt !
    Fint å ta våren inn når det fortsatt er vinter ute.
    Jammen har du vært flink ..Så fint kjøkken !!!
    Fin dag til deg .
    Her skinner sola ..deilig.
    klem fra Anne

    SvarSlett
  9. Hei! Kjøkkenet ditt ble superfint!! Ett helt nytt kjøkken for en billig penge!
    Nå er våren i anmarsj, selv om det kommer litt snø innimellom så vet vi at det ikke blir noe langvarig. Den forsvinner ganske raskt igjen..
    En fin dag ønsker jeg deg!
    Mette

    SvarSlett
  10. Kjempekoselig liten krok du har laget deg her! Ha en nydelig dag!

    SvarSlett
  11. Deilig med litt vårstemning innomhus nå:)
    Koselig bilde med løkblomster og DET lekre drivhuset..:)
    Kos deg med våren:))

    SvarSlett
  12. For ett fint lite drivhus du har.
    Skikkelig vårstemning hos deg nå.

    Klem Inger

    SvarSlett
  13. Så koselig du/dere har det, Nydelige ting.
    Så flott de gamle vinduene på bordet er. Har noen av dem selv.

    SvarSlett

På grunn av mye spam har jeg valgt å stenge for anonyme kommentarer - iallefall for en stund.
Hvis du ønsker å kommentere og ikke er registrert bruker kan det gjøres på bloggens facebook-side.